Af: kollektivtrafik
Trafikselskabet FynBus har netop offentliggjort resultaterne af den seneste kundetilfredshedsundersøgelse, og meldingen fra kunderne er klar: Høj tilfredshed, stor loyalitet og en opfattelse af FynBus som både troværdig og pålidelig
Den kollektive trafik udsættes ind i mellem for kritik - også hård kritik. Derfor imødeser man hos trafikselskabet FynBus den årlige store kundetilfredshed med en vis grad af spænding. Men den seneste undersøgelse viser, at tilfredsheden generelt er i behold blandt kunderne:
Det er analyseinstituttet Wilke, der har gennemført undersøgelsen, som i alt gennemførte 1.069 interview i oktober 2023.
FynBus måler kundetilfredsheden i busserne fire gange om året - én gang i kvartalet. De tre første i undersøgelsen er i lidt mindre skala end efterårets, og resultaterne anvendes til løbende at holde øje med kundernes oplevede kvalitet.
Interesserede kan læse undersøgelsens resultater her: