FynBus vil have endnu flere til at bruge Rejseplanen
Af: FynBus
Fynboerne er generelt gode til at bruge Rejseplanen, men FynBus’ kundeambassadører løber stadig ind i kunder, der enten slet ikke kender til rejseplanens eksistens, eller som ikke kender til nogle af de mange muligheder, som rejseplanen indeholder
Derfor havde FynBus i uge 5 premiere på en ny digital markedsføringskampagne, der i fire spor skal lære fynboerne mere om, hvad Rejseplanens mobilapp kan bruges til.
FynBus sætter fokus på fire populære funktionaliteter i Rejseplanen og markedsføringen foregår via Facebook, Instagram, samt de digitale annoncekanaler, der passer til de udvalgte kundegrupper.
De fire funktionaliteter, der markedsføres er:
- Rejseplan Classic: Med rejseplanen i lommen finder du hurtigt den nemmeste vej fra A til B.
- Rejseplan Livemap: Med rejseplanen i lommen kan du nemt se på et kort, hvor din bus er lige nu.
- Rejseplan Næste afgang: Med rejseplanen i lommen finder du nemt ud af, hvornår din næste bus kører.
- Rejseplan Push: Med rejseplanen i lommen kan du få direkte besked om ændringer på din bustur.
De fire markedsføringsindsatser understøttes af kampagnesiden www.fynbus.dk/tips, hvor man også kan se den lille reklamefilm for Push, som oprindelig er udviklet af DOT, men som FynBus har fået lov til at versionere og bruge.
Emner i fokus
BÆREDYGTIGHED
MOBILITET