Midttrafik: Selvbetjening udløser 10 procent rabat ved Flextur
Af: Midttrafik
Kunder, der rejser med Midttrafiks Flextur, vil fra 1. juni 2018 opnå 10 procent rabat, hvis de bruger Midttrafiks online selvbetjening eller Midttrafiks bestillings-app ved bestilling af en Flextur, fremfor at bestille per telefon.
10 procent rabat på Flextur ved bestilling online eller via Midttrafiks bestillings app.
Dagens tilbud kommer fra Midttrafik, der med de 10 procent rabat vil øge incitamentet hos kunderne til at bruge selvbetjening, når de bestiller Flextur. Midttrafik vurderer, at selvbetjeningen vil lette bestillingsprocessen for kunderne, fx kan telefonkøen springes over og kørsel bestilles 24 timer i døgnet. Information omkring afhentning kan modtages via sms dagen inden og 10 minutter før afhentning
I perioden januar-marts 2018 har 17 procent af kunderne bestilt Flextur gennem selvbetjening hos Midttrafik. En undersøgelse blandt kunderne viser generelt tilfredshed med både telefonisk og digital bestilling.
De ekstra omkostninger til rabatter forventer Midttrafik at spare ved færre telefoniske henvendelser til Flextrafik Servicecenter. Ved at flere kunder benytter selvbetjeningen, opnår Midttrafik større effektivitet, fordi online bestillingerne ikke i samme omfang kræver administration.
Emner i fokus
BÆREDYGTIGHED
MOBILITET